کد خبر: 732

`نگفتم به سازمان ملی جوانان نمی روم`

مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح دومین دوره جشنواره خودروهای کلاسیک کشور که امروز همزمان با مبعث حضرت محمد (ص)‌ در کاخ نیاوران برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره انتصاب به سمت ریاست سازمان ملی جوانان،‌ گفت:‌ من به عنوان یک سرباز هر جا که لازم باشد آماده خدمت هستم و الان هم منتظر دستور هستم که بگویند کجا بروم شما هم کمی صبر کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران:مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سختی درباره رد سمت ریاست سازمان ملی جوانان نگفته‌ام من سرباز هستم و به عنوان یک سرباز هر کجا که بگویند خدمت می‌کنم شما (خبرنگاران) هم کمی صبر کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازخبرنگار  فارس،‌ مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح دومین دوره جشنواره خودروهای کلاسیک کشور که امروز همزمان با مبعث حضرت محمد (ص)‌ در کاخ نیاوران برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره انتصاب به سمت ریاست سازمان ملی جوانان،‌ گفت:‌ من به عنوان یک سرباز هر جا که لازم باشد آماده خدمت هستم و الان هم منتظر دستور هستم که بگویند کجا بروم شما هم کمی صبر کنید.

وی درباره مطالب منعکس شده از طرف وی درباره عدم پذیرش سمت ریاست سازمان ملی جوانان افزود: من درباره رد این سمت سخنی نگفته‌ام و مطمئن باشید که پا به رکاب دولت حرکت می‌کنم.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک نشان می‌دهد که در صنعت خودرو سازی علاوه بر تغییرات زیاد در ظاهر خودرو در طول تاریخ،‌ از لحاظ فرآِیند توسعه در قسمت‌های دورنی صنعت خودروسازی نیز دارای جذابیت است.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: تنوع خودورهای جدید و قدیم از لحاظ ایمنی،‌ قدرت موتور،‌ تغییر در ظواهر درونی و بیرونی و دیگر مؤلفه‌های ساخت یک خودرو به جذابیت این نمایشگاه افزوده است.